2495
17 jaar
Fijne grip
Deze grip is heel fijn om te gebruiken bij games waarbij je de Wii Remote horizontaal moet houden zoals New Super Mario Bros. Wii. Het houdt fijner vast en je kan nog steeds goed bij alle knoppen.
Remote Grip Third Party
8,0

Wowie! De Remote Grip Third Party voor de Nintendo Wii is een Fantastisch accessoire voor iedereen die zijn game-ervaring naar een hoger niveau wil tillen! Deze grip is speciaal ontworpen om je Wii-afstandsbediening comfortabeler en veiliger in je hand te laten liggen. Perfect voor die intense Mario Kart-wedstrijden of als je helemaal losgaat in Super Smash Bros. Brawl! De grip is gemaakt van duurzaam materiaal en biedt een stevige grip, zodat je controller niet zomaar uit je hand glipt tijdens die spannende momenten. Tof hè!

Toen de Nintendo Wii in 2006 werd gelanceerd, veranderde het de manier waarop we games speelden. De innovatieve bewegingsbesturing werd al snel een hit, maar gamers merkten dat langdurig spelen soms wat ongemakkelijk kon zijn. Daarom kwamen er al snel third-party accessoires zoals deze Remote Grip op de markt. Deze grip heeft sindsdien vele handen geholpen om comfortabeler en nauwkeuriger te spelen. Fantastisch, toch?

Volgens IGN: "The third-party Remote Grip is a surprisingly effective accessory that adds a significant level of comfort to the Wii gaming experience. It’s a must-have for any serious Wii gamer."
GameSpot zei: "While not an official Nintendo product, this Remote Grip does an excellent job of enhancing control and comfort. It’s a worthy addition to any Wii setup."

Deze Remote Grip is perfect voor elke Nintendo Wii-fan die op zoek is naar extra comfort tijdens het spelen. Of je nu een casual gamer bent die af en toe een potje Wii Sports speelt, of een hardcore gamer die urenlang wil knallen in Call of Duty: Modern Warfare ? Reflex Edition, deze grip maakt je game-ervaring een stuk aangenamer. En weet je wie er ook blij mee zou zijn? Mijn beste vriend Yoshi! Hij zou het geweldig vinden om met deze grip te racen in Mario Kart Wii. Fantastisch!

Naast deze Third Party Remote Grip zijn er ook officiële Nintendo grips beschikbaar, evenals andere third-party opties met verschillende ontwerpen en materialen. Sommige hebben zelfs extra functies zoals ingebouwde opladers of polsriemen voor extra veiligheid. Als je op zoek bent naar meer comfort en controle, zijn er genoeg opties om uit te kiezen!

Als je van de Nintendo Wii houdt, dan zijn er tal van andere games die je misschien ook wilt proberen! Denk aan "The_Legend_of_Zelda_Twilight_Princess>The Legend of Zelda: Twilight Princess", "Super Mario Galaxy" en "Metroid Prime 3: Corruption". Deze games maken allemaal gebruik van de unieke bewegingsbesturing van de Wii en bieden urenlang speelplezier. Haha, ik krijg er nu al zin in!

Mr M’s Avonturen

In mijn vrije tijd speel ik graag samen met Yoshi en Luma. We houden van avonturen en ontdekken nieuwe werelden. Stel je voor, als we samen in een game zouden zitten, zou ik de heldhaftige munt zijn die Yoshi helpt met zijn sprongen en Luma met haar magische krachten. We zouden een Fantastisch team vormen en elke uitdaging aankunnen. Oh, wat zou dat een avontuur zijn!
Remote Grip Third Party

kopje Wii Hardware beschrijving Remote Grip Third Party

1 beschrijving

Lucio
Handiger
Met de remote grip kun je veel makkelijker spellen zoals Super Mario All Stars of New Super Mario Bros spelen. Je gebruikt de remote namelijk op zijn kant. Met de remote grip ligt de afstandsbediening dus veel lekkerder in de hand.
Mist er iets in deze beschrijving? Voeg jouw beschrijving toe en verdien 40 tot 120 muntjes.