Beoordelingen voor   5 Arcade Gems

Beoordelingen 5 Arcade Gems

4 beoordelingen - gemiddeld cijfer 2,5

7431
16 jaar
Had een leuke verzameling Arcade games kunnen zijn...

In 5 Arcade Gems kun je kiezen uit 5 verschillende minigames. Het is een beetje alsof de spellen niet zijn afgemaakt of er niet lang genoeg is over nagedacht. En dat is zonde want hoewel de mini-games niet de meest bekende of de beste ooit zijn, waren de ideeën ervoor goed en hadden het allemaal succesjes kunnen worden.
Lees meer: Ga naar mijn review!!
3,3

47061
20 jaar
Liever niet...
Als je de titel "5 Arcade Gems" hoort denk je natuurlijk meteen aan toppers als Mortal Kombat of Time Crisis, maar wat we in deze game voorgeschoteld krijgen zijn 5 willekeurig bij elkaar gegooide mini-games. Dan zou je misschien denken aan een Mario Party look-a-like, maar helaas zijn de games totaal niet leuk en zijn het in totaal maar 5 spellen. Zonde van je Wii-points dus...
3,0

660
18 jaar
Dit zijn geen echte Arcade "Gems"
5 Arcade Gems is een collectie van, je raadt het al, 5 Arcade games door de jaren. Jammer genoeg zijn dit niet de leukste en beste Arcade games, sterker nog ze hebben de minst leuke bij elkaar gegooid. Dit is het niet waard.
1,0
Lees meer beoordelingen.

7516
19 jaar
Niet wat je verwacht van Arcade games
5 Arcade Gems voor de Wii is een teleurstellend spel dat niet voldoet aan de verwachtingen. Ondanks de misleidende titel zijn de games in deze collectie verre van echte arcade games. Ze missen het authentieke arcade-gevoel en bieden saaie en repetitieve gameplay met weinig variatie en uitdaging. Het gebrek aan diepgang en beloning maakt de ervaring al snel eentonig. Hoewel de graphics en geluiden nog redelijk zijn, zijn deze niet genoeg om de tekortkomingen in de gameplay te compenseren. Het voelt als een gemiste kans om een echt geweldige collectie van arcade games te leveren. Mijn advies zou zijn om je zuurverdiende geld elders te besteden aan een game die wel de moeite waard is. 5 Arcade Gems voor de Wii is helaas geen aanrader
2,5
Minder beoordelingen.

Hallo daar, gamers! Mr M. hier, en ik ben super enthousiast om jullie te vertellen over "5 Arcade Gems" voor de Nintendo Wii! Deze game is echt Fantastisch als je van klassieke arcade-actie houdt. In "5 Arcade Gems" krijg je niet één, niet twee, maar vijf verschillende arcade-stijl spellen in één pakket! Van spannende races tot intense puzzels, er is voor ieder wat wils. Elk spel heeft zijn eigen unieke gameplay-mechanieken en uitdagingen, wat betekent dat je je nooit zult vervelen. Deze game is ontwikkeld door Nordcurrent, een studio die bekend staat om hun leuke en toegankelijke spellen. Dus pak je Wii-afstandsbediening en maak je klaar voor een geweldige tijd!

"5 Arcade Gems" kwam uit in 2009, een tijd waarin de Nintendo Wii op het hoogtepunt van zijn populariteit was. De game werd geprezen om zijn diversiteit en het feit dat het spelers de mogelijkheid gaf om meerdere spellen te ervaren zonder van schijf te hoeven wisselen. Hoewel het niet dezelfde impact had als enkele van de grotere titels op de Wii, heeft het toch een trouwe schare fans weten te verzamelen dankzij zijn toegankelijke gameplay en leuke multiplayer-mogelijkheden.

IGN schreef: "5 Arcade Gems biedt een leuke verzameling van verschillende spellen die perfect zijn voor korte speelsessies. Het is een ideale keuze voor gezinnen en vrienden die samen willen spelen."
Nintendo Life merkte op: "Hoewel geen van de spellen baanbrekend zijn, biedt ’5 Arcade Gems’ genoeg variatie en plezier om het een waardige toevoeging aan je Wii-collectie te maken."

Deze game is perfect voor families en groepen vrienden die van een goede, ouderwetse arcade-ervaring houden. De verschillende spellen zijn leuk voor zowel kinderen als volwassenen, en de eenvoudige besturing maakt het toegankelijk voor spelers van alle leeftijden. Als je houdt van snelle, pick-up-and-play games, dan is "5 Arcade Gems" iets voor jou!

"5 Arcade Gems" is verkrijgbaar in een standaard editie, maar er zijn geen bekende speciale of limited editions van deze game. Het is een eenvoudig en rechttoe rechtaan pakket, perfect voor iedereen die gewoon van wat arcade-actie wil genieten.

Als je van "5 Arcade Gems" houdt, dan raad ik je ook aan om "Wii Sports" en "Wii Play" eens te proberen. Deze games bieden ook een verzameling van leuke, toegankelijke spellen die perfect zijn voor multiplayer-sessies. En laten we "Mario Party 9" niet vergeten, een Fantastisch spel voor iedereen die houdt van minigames en vriendschappelijke competitie!

Als ik niet aan het werk ben...

Weet je wat ik zo leuk vind aan "5 Arcade Gems"? Het is net alsof ik samen met Yoshi en Luma door een magische arcadehal loop! We zouden het opnemen tegen elkaar in races, puzzels oplossen en proberen de hoogste scores te behalen. En het beste deel? We zouden zoveel plezier hebben dat we de tijd helemaal zouden vergeten. Haha! Na een lange dag spelen, zouden we samen een Fantastisch diner hebben en lachen over wie de meeste punten heeft gescoord. Oh, wat zou dat leuk zijn!
5 Arcade Gems

kopje Geheimen en cheats voor 5 Arcade Gems

Wij hebben nog helemaal geen tips voor 5 Arcade Gems... Voeg jouw tips en trucs toe en verdien 30 tot 75 muntjes.