Beoordelingen voor   uDraw Studio

Beoordelingen uDraw Studio

2 beoordelingen - gemiddeld cijfer 9,0

725
11 jaar
Leuk, ook leuk om te leren tekenen!
Het uDraw Studio spel is een heel leuk spel! Je kan bijvoorbeeld de basiskleurset gebruiken, dat is voor snelle schetsen, en er is een geadvanceerde set voor het volledige kleurenspectrum. Ook kan je je creaties opslaan op een SD kaart zodat je ze makkelijk kan delen, en je kunt je tekeningen rangschikken in de galerie! Je kan ook je media selecteren, van pen tot waterverf en nog veel meer! Dus eigenlijk kan je wel zeggen, ga op zoek naar je innerlijke picasso, hahaha! Je kan ook de wereld van uDraw bezoeken en de website daarvan is www.worldofudraw.com.
Het uDraw gametablet is vereist want anders kan je het spel niet spelen en je hebt ook nog een controller nodig maar de
nunchuk moet daar niet aan dan maar je controller moet in de uDraw gametablet. En achterop de u draw gametablet zit ook nog ruimte voor de stylus pen.
Dus mijn mening is ik zou hem kopen met de u draw gametablet.
10

488
10 jaar
een leuk en creatief spel
uDraw Studio: dat is een leuk spel waarbij je kunt tekenen via de uDraw tablet. Je hebt er heel veel en heel mooie kleuren bij. Verder heb je ook heel mooie achtergronden zoalsb bijv. een waterval bij zonsondergang.
Ik raad de uDraw Studio echt aan, en de uDraw tablet zelf ook:) .
8,0

Hallo daar, lieve gamers! Mr M. hier, en ik ben super enthousiast om jullie alles te vertellen over uDraw Studio voor de Nintendo Wii! Wowie! ? Deze game is een unieke en Fantastische manier om je creatieve kant te laten zien. Met uDraw Studio krijg je een speciale tekentablet waarmee je prachtige kunstwerken kunt maken. Je kunt allerlei verschillende tools en kleuren gebruiken om je meesterwerken tot leven te brengen. De game is ontwikkeld door THQ en biedt een intuïtieve en gebruiksvriendelijke ervaring, zelfs als je nog nooit eerder digitaal hebt getekend. Dus pak je stylus en laat je creativiteit de vrije loop!

uDraw Studio kwam uit in 2010 en was een van de eerste games die gebruik maakte van de uDraw GameTablet. Dit was een revolutionaire stap voor de Wii, omdat het spelers de mogelijkheid gaf om op een nieuwe en interactieve manier met hun console te communiceren. De game en de tablet werden goed ontvangen en vormden de basis voor verschillende andere creatieve titels die later werden uitgebracht.

IGN zei over uDraw Studio: "The uDraw GameTablet and uDraw Studio together make a very compelling case for the future of artistic games on the Wii." GamesRadar noemde het "a surprisingly deep and versatile creative tool."

Deze game is perfect voor iedereen die van tekenen en schilderen houdt, ongeacht je leeftijd! Of je nu een jonge kunstenaar bent die net begint of een ervaren creatieveling die op zoek is naar een nieuwe manier om je kunst te uiten, uDraw Studio biedt voor elk wat wils. Ook ouders die hun kinderen een leuke en educatieve activiteit willen geven, zullen deze game Fantastisch vinden!

Als je geniet van uDraw Studio, dan raad ik je ook aan om eens te kijken naar Art Academy: Atelier voor de Wii U. Deze game biedt een vergelijkbare creatieve ervaring met nog meer mogelijkheden en tools om je artistieke vaardigheden te verbeteren. Ook Colors! 3D voor de Nintendo 3DS is een geweldige keuze voor iedereen die graag digitaal tekent en schildert.

Fantastisch Tweedehands

Bij MarioWii.nl staan we voor Fantastisch Tweedehands! Dat betekent dat je bij ons altijd kunt rekenen op mooie, complete producten, een ruim aanbod en goede service. Onze games worden zorgvuldig gecontroleerd en schoongemaakt voordat ze te koop worden aangeboden. Bovendien krijg je bij ons 6 maanden garantie op je aankoop. En wist je dat het kopen van tweedehands games ook goed is voor het milieu? Zo draag je bij aan een duurzamere wereld. Dus waar wacht je nog op? Laat je creativiteit de vrije loop met uDraw Studio en geniet van een Fantastische game-ervaring!
uDraw Studio

kopje Geheimen en cheats voor uDraw Studio

Persoonlijke tip: