Beoordelingen voor   TNA Impact

Beoordelingen TNA Impact!

1 beoordeling - cijfer 4,0

6127
14 jaar
Slechte worstelgame
Ik heb veel filmpjes over deze game gekeken die er echt gaaf uitzagen, maar de game zelf is een grote flop. Alles is zo herhaaldelijk en het spel is nogal vaag. Als je bijvoorbeeld met je eigen poppetje iemand slaat, vliegt het poppetje dat je slaat en je eigen poppetje weg. Je kan niet zelf een personage kiezen om de story mode te spelen. En de wedstrijden in story mode zijn niet echt goed. Als je echt op zoek bent naar een goede worstelgame raad ik je Wwe Smackdown vs Raw aan, dus niet deze game.
TNA Impact!
4,0

Productbeschrijving:

Wowie! Ben je klaar om de ring in te stappen en de adrenaline te voelen? Dan is TNA Impact! voor de Nintendo Wii echt iets voor jou! Deze game brengt de actie en spanning van Total Nonstop Action (TNA) Wrestling direct naar je woonkamer. Je kunt spelen als je favoriete TNA-worstelaars zoals AJ Styles, Samoa Joe, en Kurt Angle. De game biedt een verscheidenheid aan spelmodi, waaronder single-player campagnes, multiplayer matches, en zelfs een create-a-wrestler functie waar je je eigen worstelaar kunt maken! Fantastisch, toch?

Historische Context:

TNA Impact! werd uitgebracht in 2008 en was de eerste videogame gebaseerd op de TNA Wrestling franchise. Destijds was TNA een van de snelst groeiende worstelpromoties ter wereld, en de game werd goed ontvangen vanwege zijn authentieke worstelervaring en indrukwekkende graphics voor die tijd. Hoewel TNA inmiddels is omgedoopt tot Impact Wrestling, blijft deze game een klassieker voor worstelfans.

Recensies van Experts:

IGN gaf TNA Impact! een score van 7,4/10 en prees de game voor zijn realistische worstelmechanieken en grafische presentatie: "TNA Impact! captures the excitement and energy of TNA Wrestling better than any other wrestling game on the market."
GameSpot noemde het "a solid wrestling game" met een score van 7/10, waarbij ze de innovatieve create-a-wrestler functie en de variëteit aan spelmodi als sterke punten aanhaalden.

Doelgroep:

Deze game is perfect voor fans van professionele worstelen en vooral voor degenen die TNA Wrestling een warm hart toedragen. Ook gamers die houden van sport- en vechtgames zullen veel plezier beleven aan TNA Impact!. Of je nu een doorgewinterde worstelfan bent of gewoon op zoek bent naar een leuke multiplayer ervaring met vrienden, deze game heeft voor ieder wat wils!

Vergelijkbare Games:

Als je geniet van TNA Impact!, dan zul je waarschijnlijk ook dol zijn op WWE SmackDown vs. Raw 2010 en WWE All Stars. Beide games bieden een uitgebreide worstelervaring met tal van bekende worstelaars en spannende spelmodi.

Fantastisch Tweedehands:

Bij MarioWii.nl staan we voor Fantastisch Tweedehands! Dat betekent dat je bij ons altijd kunt rekenen op mooie, complete producten tegen lage prijzen. Onze games zijn zorgvuldig gecontroleerd en in uitstekende staat, en we bieden zelfs 6 maanden garantie. Bovendien is het kopen van tweedehands games niet alleen goed voor je portemonnee, maar ook voor het milieu. Wat wil je nog meer? Bestel vandaag nog je favoriete games en ervaar zelf onze geweldige service!
TNA Impact!

kopje Geheimen en cheats voor TNA Impact!

Wij hebben nog helemaal geen tips voor TNA Impact!... Voeg jouw tips en trucs toe en verdien 30 tot 75 muntjes.