Beoordelingen voor   Snowboard Riot

Beoordelingen Snowboard Riot

1 beoordeling - cijfer 4,5

7431
16 jaar
Geniepige AI - Weinig diepgang
Hoewel de besturing en de graphics van dit spel een ruime voldoende scoren is het toch geen groot succes. Dat komt door het gebrek aan diepgang. Er zijn maar 4 parcoursen en 3 racetypes, maar in geen een race zal je gemotiveerd worden om voor de overwinning te gaan want er valt niets te winnen. Er is geen prijs te halen wat de voldoening weg neemt. Winnen is trouwens toch erg moeilijk door de oneerlijke AI, wanneer je voor ligt wordt de AI namelijk een scherpschutter en zal je met 'Mario Kart' wapens neerhalen om je vervolgens keihard voorbij te razen. Je maakt echt weinig kans tegen de computer en dat is een van de redenen dat Snowboard Riot gauw begint te vervelen en frustraties opwekt ondanks de degelijke besturing, graphics en muziek.
4,5

Hallo daar, snowboard fans! Mr M. hier, en ik ben super enthousiast om je alles te vertellen over Snowboard Riot voor de Nintendo Wii! Wowie! In deze Fantastische game kun je het opnemen tegen je vrienden of tegenstanders van over de hele wereld in spannende snowboard races. Je kunt kiezen uit verschillende personages en snowboards, elk met hun eigen unieke vaardigheden en eigenschappen. De besturing maakt gebruik van de Wii Balance Board, waardoor je echt het gevoel hebt dat je op een snowboard staat. De game combineert snelheid, vaardigheid en strategie, want je kunt power-ups verzamelen en gebruiken om je tegenstanders dwars te zitten. Hoe cool is dat?!

Snowboard Riot werd uitgebracht in 2009 en ontwikkeld door Hudson Soft, een bedrijf dat bekend staat om zijn innovatieve en leuke games. Toen de game uitkwam, was het een van de weinige snowboardspellen die gebruik maakte van de Wii Balance Board, wat het een unieke ervaring maakte voor Wii-bezitters. Hoewel het niet de bekendheid heeft van sommige andere snowboardgames, heeft het wel een trouwe schare fans die de game nog steeds Fantastisch vinden!

IGN schreef: "Snowboard Riot is een leuke en spannende toevoeging aan de Wii’s bibliotheek, vooral voor degenen die al in het bezit zijn van een Wii Balance Board. De multiplayer-modus is een groot pluspunt." GameSpot voegde toe: "Hoewel de graphics misschien niet de beste zijn, maakt de gameplay dit meer dan goed. Het gebruik van power-ups tijdens races houdt de spanning erin."

Deze game is perfect voor iedereen die houdt van wintersport en competitie. Of je nu een fanatieke snowboarder bent of gewoon van spannende races houdt, Snowboard Riot biedt plezier voor jong en oud. Vooral gezinnen die samen willen spelen, zullen deze game Fantastisch vinden!

Als je Snowboard Riot leuk vindt, dan raad ik je ook aan om Shaun White Snowboarding en SSX Blur voor de Wii eens te proberen. Beide games bieden ook spannende snowboard-actie en maken gebruik van de unieke besturingsmogelijkheden van de Wii. Geloof me, je zult er geen spijt van krijgen!

Extra Functies

Wist je dat Snowboard Riot ook een online multiplayer-modus heeft? Ja, je kunt het opnemen tegen spelers van over de hele wereld en laten zien wie de beste snowboarder is. Dat maakt deze game niet alleen leuk om alleen te spelen, maar ook super spannend in competitie met anderen. Fantastisch, toch?!
Snowboard Riot

kopje Geheimen en cheats voor Snowboard Riot

Wij hebben nog helemaal geen tips voor Snowboard Riot... Voeg jouw tips en trucs toe en verdien 30 tot 75 muntjes.