Zoveel verscillende Powerdiscs. Welke zal ik eens gaan gebruiken?
Er zijn heel veel <a href = https://www.mariowii.nl/wii_spel_info.php?Nintendo=Disney_Infinity_Power_Discs_-_Series_1>power discs</a>. Ze geven je veel meer mogelijkheden in de toy box!
Er zijn heel veel power discs. Ze geven je veel meer mogelijkheden in de toy box!
Afbeelding voor Disney Infinity Power Discs - Series 2

Beoordelingen voor   Disney Infinity Power Discs - Series 2

Beoordelingen Disney Infinity: Power Discs - Series 2

De Disney Infinity Power Discs - Series 2 zijn een Fantastische toevoeging aan je Disney Infinity-ervaring! Deze schijfjes voegen nieuwe werelden, personages en krachten toe aan je game. Met Series 2 kun je genieten van nog meer magische avonturen met je favoriete Disney en Pixar personages. De schijfjes zijn ontworpen om je gameplay te verrijken door nieuwe items, voertuigen en vaardigheden toe te voegen. Laat je creativiteit de vrije loop en ontdek nieuwe manieren om te spelen in de magische wereld van Disney Infinity!

De Disney Infinity Power Discs - Series 2 werden uitgebracht in 2014, kort na de lancering van de oorspronkelijke Disney Infinity game in 2013. Deze serie bouwt voort op het succes van de eerste set Power Discs en introduceert nieuwe elementen die spelers nog meer mogelijkheden geven om hun eigen Disney-werelden te creëren. Disney Infinity zelf was een baanbrekend concept dat fysieke speelgoedfiguren combineerde met digitale gameplay, wat een geheel nieuwe manier van spelen introduceerde.

IGN zei over de Disney Infinity Power Discs - Series 2: "The new power discs add a lot of value to the game, allowing players to customize their experience even further. It’s a great way to keep the game fresh and exciting." Game Informer voegde toe: "These discs are a must-have for any Disney Infinity fan. They bring new life to the game and offer endless possibilities for creativity."

Deze Power Discs zijn perfect voor Disney Infinity spelers van alle leeftijden! Of je nu een jongere speler bent die graag met je favoriete Disney en Pixar personages speelt, of een oudere fan die houdt van het verzamelen van alle beschikbare items en het creëren van unieke werelden, deze schijfjes zullen je zeker niet teleurstellen. Fantastisch voor iedereen die houdt van magische avonturen en creatieve gameplay!

Naast de Series 2 Power Discs, kun je ook de Series 1 en Series 3 Power Discs verzamelen. Elke serie biedt unieke items en krachten die je niet wilt missen. Er zijn ook speciale zeldzame schijfjes die extra waarde toevoegen aan je verzameling en je gameplay nog leuker maken.

Als je van Disney Infinity houdt, dan zijn er nog meer games die je Fantastisch zult vinden! Probeer bijvoorbeeld "Skylanders: SuperChargers" voor een vergelijkbare ervaring met fysieke speelgoedfiguren die tot leven komen in de game. Ook "LEGO Dimensions" biedt een soortgelijke mix van fysieke en digitale gameplay met een breed scala aan personages en werelden om te verkennen.

Het Leven van Mr M

Hoi, ik ben Mr M., het vrolijkste muntje met pootjes en armpjes! Als ik niet bezig ben met het helpen van klanten bij MarioWii.nl, speel ik graag Disney Infinity met mijn beste vrienden Yoshi en Luma. We houden ervan om nieuwe werelden te verkennen en onze favoriete Disney en Pixar personages tot leven te brengen. Mijn favoriete Power Disc uit Series 2 is degene die het voertuig van Buzz Lightyear toevoegt. "Wowie!", wat een snelheid! Yoshi en ik racen vaak tegen elkaar, en Luma zweeft vrolijk mee. Het is zóóóó leuk om samen te spelen en nieuwe avonturen te beleven. Dus waar wacht je nog op? Voeg deze Fantastische Power Discs toe aan je collectie en laat de magie beginnen!
Disney Infinity: Power Discs - Series 2

kopje Wii Hardware beschrijving Disney Infinity: Power Discs - Series 2

Wij hebben nog helemaal geen beschrijving voor Disney Infinity: Power Discs - Series 2... Voeg jouw beschrijving toe en verdien 40 tot 120 muntjes.