Bestel zondag voor 17.00u, maandag in huis.

My Fitness Coach: Cardio Workout Review

My Fitness Coach: Cardio Workout, iets voor jou? Lees onze helden review, de mening van !

Banner My Fitness Coach Cardio Workout

My fitness Coach: Cardio work out is een spel waarbij het om boksen en afvallen gaat.

Bij het spel leer je verschillende boks technieken en gebruik je die in de verschillende work outs. Er zijn work outs op verschillende niveau’s. Ook kan je examens doen om je niveau te verhogen. Verder zijn er nog wat minigames. Iedere dag als je het spel speelt krijg je de keuze om een voorgeprogrammeerde work out te doen of om zelf verschillende spellen te kiezen. Ook kan je een keuze maken uit drie locaties, namelijk de gymzaal, het bos of bij de zee. Zie kader voor de verschillende spellen.

Speelwijze
Er zijn twee verschillende manieren om dit spel te spelen. De eerste is met de wii remote en de nunchuk. De tweede is met twee wii remotes. In het spel zelf wordt aangegeven dat de tweede manier het beste is. Dit komt doordat de boks technieken dan beter worden geregistreerd. De besturing hapert soms in het spel. Dat wil zeggen dat als je een combinatie van boks technieken moet uitvoeren, bijvoorbeeld met rechts en links een stoot, dan pakt hij soms de tweede niet ook al heb je deze wel correct uitgevoerd.

Calorieën verbranden
Tijdens het boksen moet je de hele tijd je gewicht van je ene op je andere been verplaatsen. Je voert niet alleen de boks technieken uit, maar je beweegt de hele tijd door. Hierdoor verbrand je best veel calorieën. Aan het einde van elke workout krijg je ook te zien hoeveel calorieën je hebt verbrand. Dit is natuurlijk niet geheel gelijk aan de hoeveelheid calorieën die je echt hebt verbrand maar het is een mooie indicatie.

Review My Fitness Coach: Cardio Workout: Touwtjespringen
Touwtjespringen
Review My Fitness Coach: Cardio Workout: Lekker tegen bokszak aan slaan
Lekker tegen bokszak aan slaan
Leuk spel
Het spel is erg leuk en je hoeft niks van boksen te kennen om het te spelen, omdat dit je wordt geleerd. De minigames zijn iets minder, maar er zijn er ook niet zoveel van. Doordat je de hele tijd van voor naar achter moet bewegen, val je er ook nog eens bij af en dat is altijd een mooie bijkomstigheid. De speelwijze met twee wii remotes is fijner, omdat de besturing dan minder vaak hapert dan met de nunchuk en wii remote, en je hebt dan ook geen last van het snoer tussen de nunchuk en wii remote die vaak in de weg zit. Na verloop van tijd blijft het spel leuk. Dit komt doordat je het gevoel krijgt dat je de boks technieken steeds beter gaat uitvoeren. De work outs blijven wel hetzelfde dus als je het spel heel vaak zou spelen zouden die wel an verloop van tijd wat saai worden.

Conclusie My Fitness Coach: Cardio Workout - Nintendo Wii Review

• Drie verschillende locaties,
  • Makkelijk te spelen