Beoordelingen voor   SpongeBob SquarePants Truth or Square

Beoordelingen SpongeBob SquarePants: Truth or Square

4 beoordelingen - gemiddeld cijfer 7,2

33060
19 jaar
Redelijke game voor de fans
Spongebob Truth or Square is een redelijke game. Spongebob vergeet in Truth or Square het recept van de Krabburger, en moet diep in zijn geheugen graven om het zich weer te herinneren. De graphics zien er prima uit, en de typische Spongebob-sfeer zit er dik in. Helaas valt de muziek tegen, en ook de camera werkt niet altijd mee. De gameplay is ook ietwat herhalend en dus een beetje saai. Alleen geschikt voor fans van de serie en kinderen.
SpongeBob SquarePants: Truth or Square
6,0

47061
20 jaar
Vooral voor ukkies
SpongeBob SquarePants: Truth or Square is een game die op elk front "gemiddeld" kan worden genoemd, en dat is niet echt positief: weliswaar wordt geprobeerd zoveel mogelijk de serie bij te houden, maar op het gebied van zowel vormgeving als gameplay zorgt dit ervoor dat alleen de jong(st)e gamer hier echt lol aan zal beleven. Voor de volwassen speler blijft deze game echter onder het gemiddelde steken...
5,8

2379
10 jaar
Spongebob Truth or Square maakt fantastisch gebruik van de Wii-Remote en de Nunchuk.

Het verhaal is gebaseerd op de afleveringen van Spongebob. Spongebob is vergeten waar hij de geheime formule van de krabburger heeft gelaten en dus raakt Mr. Krabs in paniek. Om te zorgen dat Spongebob weer weet waar de formule is, probeert hij al zijn herinneringen op te halen. Steeds als hij weer een nieuwe herinnering heeft heb jij een nieuw level, maar omdat je niet je hele herinnering kunt naspelen halen ze Plankton (een slimme slechterik) erbij die vindt een machine uit om Spongebob’s herinnering te kunnnen naspelen. Alleen heeft het een kleine bijwerking, er zitten allemaal slechte robot’s in het spel en die moet je zien te verslaan.
Lees meer: Ga naar mijn review!!
SpongeBob SquarePants: Truth or Square
8,0
Lees meer beoordelingen.

2148
12 jaar
Grappig en sponzig!
De moves zijn grappig en sponzig, de gameplay is grappig en sponzig, de voorwerpen zijn grappig en sponzig... dit spel is samengevat gewoon grappig en sponzig! Dit is een van mijn leukste Spongebob spellen! Als fan moet je deze game echt hebben en voor mensen die geen fan zijn is dit ook een aanrader! Als je SpongeBob SquarePants: Truth or Square ergens in de winkel ziet liggen voor minder dan €20, koop hem dan! Het is echt gegarandeerd leuk!
9,0
Minder beoordelingen.

kopje Geheimen en cheats voor SpongeBob SquarePants: Truth or Square