Als Robin Hood is het de bedoeling om de dorpelingen te helpen!
Zal dit goed gaan?
Zal dit goed gaan?
Afbeelding voor Robin Hood The Return of Richard

Beoordelingen voor   Robin Hood The Return of Richard

Beoordelingen Robin Hood: The Return of Richard

Wowie! Welkom bij "Robin Hood: The Return of Richard" voor de Nintendo Wii! Fantastisch, hè? In dit avontuurlijke spel beleef je de legendarische verhalen van Robin Hood, de heldhaftige boogschutter die stal van de rijken en gaf aan de armen. Je speelt als Robin Hood zelf en moet door verschillende missies en uitdagingen navigeren om de terugkeer van koning Richard te verzekeren. De game biedt een mix van actie, stealth en strategie, en je krijgt zelfs de kans om beroemde personages zoals Little John en Maid Marian te ontmoeten. Ontwikkeld door Cinemax, is deze game een echte traktatie voor liefhebbers van middeleeuwse avonturen.

De legende van Robin Hood gaat eeuwen terug en is in talloze boeken, films en games verteld. "Robin Hood: The Return of Richard" werd uitgebracht in een tijd waarin avonturengames enorm populair waren op de Nintendo Wii. De game wist zich te onderscheiden door zijn unieke mix van gameplay-elementen en zijn nauwgezette aandacht voor de historische details van het Robin Hood-verhaal. Dit maakte de game een hit onder fans van historische avonturen en middeleeuwse verhalen.

IGN schreef: "Robin Hood: The Return of Richard is een verfrissende kijk op de klassieke legende, met genoeg actie en avontuur om spelers geboeid te houden. Het is een must-play voor fans van het genre."
GameSpot voegde toe: "De combinatie van stealth en strategische gameplay maakt dit een unieke ervaring op de Wii. Robin Hood-fans zullen niet teleurgesteld zijn."

Deze game is perfect voor fans van middeleeuwse avonturen en historische verhalen. Als je altijd al gefascineerd bent geweest door de legende van Robin Hood, dan is dit de game voor jou. Ook liefhebbers van actie- en stealth-games zullen genieten van de uitdagende gameplay. En natuurlijk, iedereen die een Fantastisch avontuur wil beleven op de Nintendo Wii!

Als je van "Robin Hood: The Return of Richard" houdt, dan zijn er een paar andere games die je misschien ook interessant vindt! Probeer bijvoorbeeld "The_Legend_of_Zelda_Twilight_Princess>The Legend of Zelda: Twilight Princess" voor een ander episch avontuur, of "Assassin’s Creed: Brotherhood" voor meer stealth en strategie in een historische setting. Beide games bieden een rijke verhaallijn en boeiende gameplay die je zeker zullen aanspreken.

Mr M’s Avonturen

Haha! Wist je dat ik, Mr M., vaak droom over het beleven van mijn eigen avonturen in Sherwood Forest? Samen met mijn beste vriend Yoshi, die zich vermomt als een groene boogschutter, en Luma, die fungeert als onze magische gids, zouden we het bos doorkruisen en de schatten van de slechteriken stelen. Tof hè? We zouden koning Richard helpen terug te keren naar zijn troon en tegelijkertijd een heleboel plezier hebben. Fantastisch, toch?
Robin Hood: The Return of Richard

kopje Geheimen en cheats voor Robin Hood: The Return of Richard

Wij hebben nog helemaal geen tips voor Robin Hood: The Return of Richard... Voeg jouw tips en trucs toe en verdien 30 tot 75 muntjes.