Leeftijd:3+ jaar
EAN:3499550298123
Afbeeldingen voor  My Body Coach 2 Fitness and Dance

Afbeeldingen gezocht. Help! en verdien 134 muntjes.
Beoordelingen voor   My Body Coach 2 Fitness and Dance

Beoordelingen My Body Coach 2: Fitness & Dance

Wowie! Klaar om je fitnessroutine naar een hoger niveau te tillen? Met My Body Coach 2 Fitness and Dance voor de Nintendo Wii, kun je genieten van een Fantastische workout-ervaring in je eigen woonkamer! Deze game combineert fitness en dans in een leuke en motiverende setting. Je kunt kiezen uit verschillende trainingsprogramma’s, die zijn ontworpen door professionele fitnesscoaches, en er is ook een geweldige selectie van dansroutines om je in beweging te krijgen. Van cardio tot krachttraining, deze game heeft het allemaal! En het beste van alles? Je hebt geen dure sportschool nodig. Tof hè!

My Body Coach 2 werd uitgebracht in 2010 en is het vervolg op de originele My Body Coach. Deze game was een van de vele fitnessgames die populair werden op de Wii, dankzij de unieke bewegingsbesturing van de console. De Wii heeft altijd een sterke focus gehad op actieve gameplay, en My Body Coach 2 past perfect in dat plaatje. Het combineert de voordelen van een persoonlijke trainer met de fun van videogames, wat het een hit maakte bij fitnessliefhebbers en gamers alike.

Volgens IGN: "My Body Coach 2 offers a solid range of exercises and routines that can help you stay fit and have fun at the same time." GameSpot voegde toe: "The dance routines are a particularly enjoyable way to get your heart rate up, making this a great choice for anyone looking to combine fitness and fun."

Deze game is perfect voor iedereen die van fitness en dansen houdt! Of je nu een doorgewinterde fitnessfanaat bent of gewoon op zoek bent naar een leuke manier om in beweging te komen, My Body Coach 2 heeft iets voor jou. Het is ook een geweldige keuze voor gezinnen die samen willen sporten en plezier willen hebben. Fantastisch voor iedereen die actief wil blijven zonder de deur uit te hoeven!

Als je geniet van My Body Coach 2, dan zul je waarschijnlijk ook dol zijn op Wii Fit Plus en Zumba Fitness. Beide games bieden een leuke en interactieve manier om in vorm te blijven, met een breed scala aan oefeningen en dansroutines.

Fantastisch Tweedehands

Bij MarioWii.nl staan we voor Fantastisch Tweedehands! Dat betekent dat je bij ons kunt rekenen op mooie complete producten, een ruim aanbod, goede service, 6 maanden garantie, lage prijzen en natuurlijk ook goed voor het milieu. Elke game die we verkopen is zorgvuldig gecontroleerd en schoongemaakt, zodat jij kunt genieten van een geweldige speelervaring. En het beste van alles? Door tweedehands te kopen, draag je bij aan een duurzamere wereld. Fantastisch, toch?
My Body Coach 2: Fitness & Dance

kopje Geheimen en cheats voor My Body Coach 2: Fitness & Dance

Wij hebben nog helemaal geen tips voor My Body Coach 2: Fitness & Dance... Voeg jouw tips en trucs toe en verdien 30 tot 75 muntjes.