Speel met verschillende teams en versla elkaar keer op keer.
Bij elke homerun gaat zijn salaris er ook een "slag" op vooruit...
"Zal ik jou eens een geheimpje vertellen?" "Ach, ik ben er nou toch..."
Spelen we nou honkbal, bowlen of allebei?
Beoordelingen voor   Little League World Series Baseball

Beoordelingen Little League World Series Baseball

Hallo daar, sportliefhebbers! Mr M. hier, en ik ben super enthousiast om je alles te vertellen over Little League World Series Baseball voor de Nintendo Wii! Wowie! Deze game brengt de spanning en het plezier van de Little League World Series rechtstreeks naar je woonkamer. Je kunt kiezen uit verschillende teams en deelnemen aan toernooien om de ultieme kampioen te worden. Met intuïtieve Wii-afstandsbediening-bewegingen kun je echt het gevoel krijgen dat je aan het werpen, slaan en vangen bent! Fantastisch, toch?

De game is ontwikkeld door NOW Production en uitgebracht door Activision. Wat deze game zo bijzonder maakt, zijn de kleurrijke graphics en de leuke, toegankelijke gameplay die zowel kinderen als volwassenen kunnen waarderen. Of je nu een doorgewinterde gamer bent of een nieuwkomer, Little League World Series Baseball biedt urenlang plezier en competitie. Het spel heeft ook verschillende minigames en uitdagingen, zodat je je vaardigheden kunt verbeteren en je team naar de overwinning kunt leiden!

Little League World Series Baseball voor de Wii kwam uit in 2008 en was een hit onder families en jonge gamers. Het was een tijd waarin sportgames echt begonnen te profiteren van de unieke bewegingsbesturing van de Wii, waardoor spelers een meer meeslepende ervaring konden hebben. Deze game heeft sindsdien een nostalgische plek veroverd in de harten van velen die opgroeiden met het spelen ervan.

IGN schreef: "Little League World Series Baseball is a delightful and engaging sports game that captures the essence of youthful competition. The motion controls are well-implemented and make for a fun experience."

GameSpot zei: "With its colorful presentation and easy-to-learn mechanics, this game is perfect for younger audiences and families looking to enjoy some baseball action together."

Deze game is ideaal voor jonge sportfans en gezinnen die samen willen genieten van een leuke en toegankelijke baseball-ervaring. Maar ook oudere gamers die nostalgisch terugdenken aan hun jeugdige honkbalavonturen zullen veel plezier beleven aan deze titel. Als je houdt van sportgames en de unieke bewegingsbesturing van de Wii, dan is dit een must-have!

Als je geniet van Little League World Series Baseball, dan raad ik je ook aan om Mario Super Sluggers voor de Wii te proberen. Het is een andere Fantastische baseballgame, maar dan met al je favoriete Mario-personages! En als je van sportgames in het algemeen houdt, vergeet dan niet Wii Sports en Wii Sports Resort te checken. Die zijn ook super leuk!

Verzin en vertel iets over het leven van Mr M.

Weet je wat ik in mijn vrije tijd graag doe? Ik ga vaak met mijn beste vriend Yoshi naar het baseballveld om een potje te spelen. We vormen een geweldig team; Yoshi is een snelle loper en ik ben een meester in slaan! Luma komt ook vaak langs om ons aan te moedigen en soms zelfs om een magische twist aan het spel toe te voegen. Stel je voor dat je in Little League World Series Baseball speelt en ineens een ster van Luma vangt die je extra snelheid geeft! Haha, dat zou echt Fantastisch zijn!
Little League World Series Baseball

kopje Geheimen en cheats voor Little League World Series Baseball

Wij hebben nog helemaal geen tips voor Little League World Series Baseball... Voeg jouw tips en trucs toe en verdien 30 tot 75 muntjes.