Beoordelingen voor   Academy of Champions Football

Beoordelingen Academy of Champions: Football

8 beoordelingen - gemiddeld cijfer 6,8

7016
17 jaar
Een voetbalspel met veel extra’s, maar toch wat kinderachtig.
In het begin kun je je personage kiezen. Je kunt kiezen uit een jongen of een meisje. Je zit op de Academy of Champions. Dat is een school waarbij je les krijgt in voetbal. Je komt in een team van 5 personen te zitten, waarmee je maximaal drie wedstrijden per dag kunt spelen. Op je school kun je accessoires kopen, die je tijdens het voetballen kunt gebruiken. Het is best wel een kinderachtig spelletje. Dat kun je goed merken aan de stripfiguurtjes waarmee je speelt. Ook komen de bekende konijnen van Raving Rabbids voor in dit spel. Er zijn wel mooie graphics in dit spel aanwezig. Als je even geen zin hebt in een wedstrijd, kun je ook minigames spelen. Daarbij kun je zelfs het Balance Board gebruiken. Samen met de Wii Motion Plus voor betere besturing zijn dit hele mooie pluspunten aan dit spel. Toch denk ik dat als je serieus voetbal wilt spelen, je toch beter een spel van de categorie Fifa kunt kopen.
Academy of Champions: Football
7,5

3535
16 jaar
Voor de jongere generatie.
Academy of Champions: Football is echt voor de jongere generatie onder ons. Maar ook al is hij voor de jongere generatie, vind ik het niet echt een sterk spel. Je zit op een voetbalschool waarbij je les krijgt in voetbal. Je kan maar potjes spelen met 10 spelers op het veld ( inclusief tegenstander ). Dat maakt het spel wel slecht. Voor een echte voetbalgame moet je je wenden tot de fifa-serie. Die heeft je namelijk veel meer te bieden. Pro evolution soccer is op dit gebied ook een aanrader.
6,1

4373
10 jaar
Mwahhh...
Academy of Champions: Football is grappig, maar ook aardig kinderachtig en zeker niet leuk voor volwassenen die liever een lekker potje FIFA spelen. Jammer dat dit spel niet met zijn vieren kan worden gespeeld, maar wel met zijn tweeën... Raar voor een voetbalspel?! Verder is de prijs van deze game zeer goed en vind ik dit spel zeker een 6,5 waard!
6,5
Lees meer beoordelingen.

7431
16 jaar
Leuk voetbalspel voor kinderen. Gaat meer om het spelen dan het voetballen.
Academy of Champions: Football is vooral leuk voor kinderen. Dat is zo omdat wanneer je ouder bent en een voetbal spel wilt spelen je waarschijnlijk zo realistisch mogelijk wedstrijden speelt. Realistisch is dit spel niet; zo speel je namelijk maar in totaal met 10 spelers. Gelukkig hoeft dit spel het niet van zijn realiteit te hebben want er zijn allerlei speciale technieken toegevoegd die je gedurende het spel kunt vrijspelen. Ook zijn er leuke mini-games te spelen. Omdat het spel niet realistisch hoeft te zijn, zijn de graphics ook anders dan bij bijvoorbeeld de FIFA reeks, namelijk tekenfilmachtig. De besturing is goed en je kunt speciale acties uitvoeren door op de knoppen te drukken die op het scherm verschijnen.
7,0

1123
13 jaar
Erg grappig maar niet bijzonder
Academy of Champions: Football is een erg grappig spel, maar als je houdt van meer echt voetbal dan is Fifa meer wat voor jou. Je kunt dit spel maar met maximaal twee spelers spelen, erg jammer dat je niet kan spelen met 4 personen. Verder is de prijs wel goed voor het spel.
7,0

660
18 jaar
Kinderachtig voetbal spel gemaakt voor de kinderen
Academy of Champions: Football speelt af in je raadt het al de Academy of Champions. In het begin van het spel kies je om als jongen of meisje te spelen. Door het spel zal je nieuwe teamgenoten ontmoeten en langzaam maar zeker de kampioen voetballer worden! Dit spel is meer gericht op de jongere onder ons, dus tenzij je jonger bent dan 12 is dit spel niet aan te raden!
6,0

120
8 jaar
Heel leuk spel, zeker voor deze prijs
Academy of Champions is niet te moeilijk maar zeker ook niet te makkelijk. Om de 5 dagen zijn er wedstrijden die je moet winnen. Je begint bij dag 1. Er is een schema waar je je aan moet houden. Zo moet je bijvoorbeeld trainen, winkelen of praten. Groot voordeel is dat het spel in het Nederlands is; dat maakt het geschikt voor jongere spelers. Als het schema is afgewerkt kom je bij dag 2. Vaak kun je ook kiezen wat je gaat doen. Dan staan er meerdere opties in het schema. Een wedstrijd duurt 5 min, je team bestaat uit 5 spelers inclusief de keeper. Iedere speler heeft een supertalent. De keeper kun je niet besturen, dat vind ik jammer, maar de rest wel. Je moet de wedstrijd winnen om verder te gaan in het spel anders moet je de hele week opnieuw doen. Je moet dus in de dagen voor de wedstrijd goede keuzes maken. Bijvoorbeeld goede schoenen kopen, en veel informatie verzamelen over de tegenstander.
Het spel zou iets langer mogen zijn. Het leuke aan dit spel vind ik dat je zelf alle keuzes mag en moet maken. HEEL LEUK SPEL ZEKER VOOR DEZE PRIJS.
Academy of Champions: Football
8,0

7516
19 jaar
Leuk voor het jongere publiek, verwacht geen Fifa
Academy of Champions: Football voor de Wii is een speelse voetbalervaring die vooral gericht is op jongere kinderen. Het spel combineert voetbal met magische elementen en biedt een lichte en fantasierijke sfeer. De eenvoudige gameplay en besturing maken het toegankelijk voor kinderen, waardoor ze hun voetbalvaardigheden kunnen oefenen zonder zich te veel zorgen te maken over realistische simulaties. Met een verhaalmodus en bekende personages, zoals Pelé, voegt het spel een vleugje nostalgie toe aan de voetbalervaring. Terwijl het misschien niet de diepgaande gameplay of realistische graphics van andere voetbalspellen heeft, is Academy of Champions: Football nog steeds een leuke toevoeging aan de gamecollectie voor jongere spelers die op zoek zijn naar een speelse draai aan het voetbalgenre.
6,0
Minder beoordelingen.

kopje Geheimen en cheats voor Academy of Champions: Football

3 tips: 2 Persoonlijke tips - 1 Cheats en Codes

Persoonlijke tip:
Makkelijke experience punten
Syphrone
3531
24 jaar
Bij het begin van sommige wedstrijden krijg je een vraag, als je die goed beantwoord krijg je experience punten. Zodra je de vraag hebt beantwoord en in het spel zit druk je op de Plus van de controller en kies je voor Quit. Nu kun je opnieuw het spel starten en weer opnieuw een vraag beantwoorden. Dit doe je zo vaak als je wil opnieuw om veel punten te krijgen.

Persoonlijke tip:
Nooit verliezen
Syphrone