Review Wii Balance Board
Mijn review: De mening van b-master1.

In het begin is het leuk om op de Wii Balance Board te spelen en te "sporten", maar na een tijd gaat het vervelen.

Ik heb het Wii Balance Board met Wii fit gekocht en heb er in het begin wel lol aan gehad. Je kan allerlei mini-games doen waarbij je veel moet balanceren, bijv. van links naar rechts balanceren om voetballen te koppen en andere objecten te ontwijken of al skiënd van de berg, terwijl je tussen vlaggetjes door moet skiën. Voor mij gingen de mini-games mij vervelen en het Wii Balance Board ging al gauw verstoffen in de kast.

De plusjes van het Wii Balance Board
Zoals ik al eerder had vernoemd is de kwaliteit van het Wii Balance Board heel goed. Het meet nauwkeurig je gewicht en reageert goed op bewegingen. Nintendo is de eerste die met deze technologie aan komt zetten voor games en ik vind het orgineel gedaan. Zelfs ziekenhuizen kunnen het Wii Balance Board goed gebruiken. Het kan gebruikt worden i.p.v. medisch apparatuur ter waarde van $18.000 euro in ziekenhuizen voor het herstel van de balans van patiënten, die net een ongeluk gehad hebben. Een ander groot pluspunt is dat het bord voor jong en oud is. Meestal is de doelgroep van nintendo alleen jongere kinderen, maar nu hebben ze iets uitgevonden voor de hele familie.

De minnetjes van het Wii Balance Board
Voor mij ging het snel vervelen, maar ik hoor van mijn nichtjes dat ze er nog steeds veel lol van hebben, dus dat laat ik niet meetellen in mijn eindscore. Het is erg jammer dat er weinig spellen zijn uitgekomen voor het Wii Balance Board. De nieuwe spellen die ze maken vind ik niet erg orgineel. Eerst was er Wii Fit en nu is er Wii Fit +. Het is leuk om te fitnessen met het Wii Balance Board, maar het is ook leuk als er een paar avontuur games beschikbaar zijn voor het Wii Balance Board of iets wat een keer niet te maken heeft met fitness.

Review Wii Balance Board: Wii Balance Board Review Wii Balance Board: Een mini-game wat je kan doen met het Wii Balance Board: Hoelahoepen
Wii Balance BoardEen mini-game wat je kan doen met het Wii Balance Board: Hoelahoepen

Conclusie Wii Balance Board - Nintendo Wii Review