SpongeBob SquarePants: Truth or Square Review

SpongeBob SquarePants: Truth or Square, iets voor jou? Lees onze helden review, de mening van Held!

Banner SpongeBob Squarepants Truth or Square

Spongebob Truth or Square maakt fantastisch gebruik van de Wii-Remote en de Nunchuk.

Wat moet je doen; Vijanden verslaan, aanvallen gebruiken en het level voltooien

Het verhaal
Het verhaal is gebaseerd op de afleveringen van Spongebob. Spongebob is vergeten waar hij de geheime formule van de krabburger heeft gelaten en dus raakt Mr. Krabs in paniek. Om te zorgen dat Spongebob weer weet waar de formule is, probeert hij al zijn herinneringen op te halen. Steeds als hij weer een nieuwe herinnering heeft heb jij een nieuw level, maar omdat je niet je hele herinnering kunt naspelen halen ze Plankton (een slimme slechterik) erbij die vindt een machine uit om Spongebob’s herinnering te kunnnen naspelen. Alleen heeft het een kleine bijwerking, er zitten allemaal slechte robot’s in het spel en die moet je zien te verslaan.

Aanvallen, robot’s en power-up’s
Om mee te beginnen heb je 3 aanvallen: spatel = slaan met de wii-remote, ronddraaien = slaan met de nunchuk en een kanon = B-knop ingedrukt houden, met de nunchuk richten en vuur!! Je hebt verschillenden robot’s ik zal alleen de basis robot’s vertellen. Je hebt een hamer robot, een ronddraai robot, maar van de 2 basis robot’s heb je ook nog de grotere robot’s en die zijn te wel 5 keer zo sterk. Dan heb je ook nog power-up’s ik zal er 2 vertellen: de Patrick power-up, Spongebob wordt een hamer en Patrick hamert alles wat op zijn pad komt stuk en dan heb je ook nog een vrolijk power-up dan wordt Spongebob voor een tijdje onverwoestbaar.

Review SpongeBob SquarePants: Truth or Square: Hier zie je Patrick met Spongebob (als hamer) slaan.
Hier zie je Patrick met Spongebob (als hamer) slaan.
Review SpongeBob SquarePants: Truth or Square: Hier zie je Spongebob de spatel slag doen.
Hier zie je Spongebob de spatel slag doen.
Leuke dingen in het spel
Je hebt in het spel een aantal leuke dingen die het spel leuker en uitdagender maken. Je hebt sommige stukje dat er allemaal kwallen gelei op de grond ligt 3 keer raden hoe Spongebob daarmee naar beneden glijdt, met zijn TONG. Verder heb je ook nog kauwgom waar je in kan zitten, zwaai met je remot en je vliegt (in de kauwgom) naar voren, je klikt op A en je bent eruit. Er zitten ook nog dingen verstopt in het spel om schilderijen vrij te spelen en als je een level hebt voltooit kan je daarna met de teleporteer dozen teleporteren (en dus een stuk overslaan) en dan heb je ook nog tiki uitdaginen dan moet je proberen zosnel mogelijk alle tiki stuk maken

Conclusie SpongeBob SquarePants: Truth or Square - Nintendo Wii Review

• Veel afwisseling van levels
  • Leuke power-up’s