Need for Speed: The Run Review

Need for Speed: The Run, iets voor jou? Lees onze helden review, de mening van Held!

Banner Need for Speed The Run

Het is een leuk spel en hij is echt vooruit gegaan t.o.v. de vorige versies.

Need for speed the run. Op het eerste gezicht is het een mooi spel met een mooie uitstraling. De naam van het spel, deze keer ’the run’, heeft ook iets uitdagends in zich. Dit komt ook geheel naar voren in de game zelf. Als je de game opstart kom je op een beginscherm met de mogelijkheden: single player, challenges, multiplayer en options. Bij de single player moet je een heel verhaal doorstaan met allemaal kleine races in zich. Bij multiplayer kan je met je vrienden een lekker potje racen. De challenges zijn ervoor om auto’s uit te spelen en de options spreekt voor zich.

’The run’ ( single player )
Je speelt als Matt, een voormalig coureur. Hij schrijft zich in voor de race ’the run’ met 149 tegenstanders en wil daarbij winnen zodat hij zijn schulden kan afbetalen.Vervolgens moet je tegenstanders van je afslaan en de politie proberen uit je bereik te houden. Lukt je dit eenmaal in deze hectische strijd, en wordt je 1ste, dan ben je de winnaar en heb je de modus uitgespeeld. Met deze modus speel je weinig auto’s vrij. Dat doe je bij de challenges.

Multiplayer
In deze modus kan je het opnemen tegen je ouders, familie en vrienden / vriendinnen. Dit is een erg leuke modus, want je wil per se je opponenten verslaan. Rij in verschillende soorten auto’s. Van een simpele audi tot een lamborghini. Ook kan je in deze modus instellen dat je een politieauto bent. Zo kan je je vrienden dwars zitten bij de race en ervoor zorgen dat hun auto helemaal naar de filistijnen wordt gereden. Dit is ook een erg leuke optie.

Review Need for Speed: The Run: Spannende races en moeilijke tegenstanders.
Spannende races en moeilijke tegenstanders.
Review Need for Speed: The Run: Rij ook als politie.
Rij ook als politie.
Challenges
In deze mode moet je allemaal parcoursen afleggen in een bepaalde tijdslimiet. Maar dat is niet alles. Je moet bijvoorbeeld ook met een politieauto zo veel mogelijk auto’s kapot rijden. Je hebt erg veel challenges en ook nog 4 moeilijkheidsgraden. Tevens kan je, als je een challenge haalt, allemaal auto’s en auto-onderdelen vrij spelen. Deze auto’s kan je dan weer gebruiken in de multiplayer modus. De snelste auto’s die je vrij kan spelen die rijden wel 420km/u!!!!

Conclusie / mening
Ik vind dat Need for speed the run erg vooruit is gegaan. Het is een leuk spel. Het spel ziet er fraai uit en je hebt veel mogelijkheden. Toch zou ik voor een ander spel gaan, zoals need for speed carbon. Die heeft meer mogelijkheden en het ziet er iets fraaier uit naar mijn opinie. Desalniettemin is dit een degelijke game.

Conclusie Need for Speed: The Run - Nintendo Wii Review

• Makkelijk te leren
  • Blijft leuk, vooral de challenges
  • Veel mogelijkheden
  • Spannend
  • Als je een auto botst
  • Mag wel wat meer
3535
Gameplay:7,5
Replay:8,0
Verscheidenheid:7,5
Muziek:7,3
Graphics:8,0
7,8
© 2012 - 2024
Need for Speed: The Run
9.99
5.99aanbieding
Extra Need for Speed: The Run review
Tweede korte review van Daniel482:

7865
13 jaar
Oude auto’s uit de sloot gehaald.
Dit is alweer de zoveelste Need for Speed Undercover en je kunt niet zeggen dat ik daar plezier aan beleef. Opnieuw krijgen we de slechte graphics, de glitchende besturing, het gebrek aan content en vooral: alweer de suffe laps met de houterige karretjes. Spaar je portemonnee en je hobby wanneer die je allebei lief zijn en laat dit spel links liggen.
5,0

Wil je meer informatie en reviews lezen voor Need for Speed: The Run? Kijk op de All-in-1-pagina van Need for Speed: The Run!

7,8