Hasbro Familie Spellen Avond Review

Hasbro Familie Spellen Avond, iets voor jou? Lees onze helden review, de mening van !

Banner Hasbro Familie Spellen Avond

Hasbro familie spellen avond. Allerlei ouderwetse spelletjes nu voor de wii.

Hasbro familie spellen avond is een leuk spel waar je verschillende spellen in kan doen zoals zeeslag, boggle en vier op een rij. Het is wel jammer dat je maar een beperkt aantal spelletjes kan doen.Het is een leuk spel dat je met je vrienden kan spelen maar in je eentje is het ook een heel leuk spel. Het is ook heel grappig dat aardappelman je spelleider is. Hij ziet er grappig en vrolijk uit en zet de spelletjes altijd voor je klaar.Leuk zijn de verschillende prijzen, achtergronden, spelmodussen en andere extra's maar daar vertel ik meer over.

Spel modussen
Wel leuk zijn de verschillende modussen van de spelletjes. Je hebt de officiele versie en nog meer versies. In sommige heb je beperkte tijd zoals boggle en met bijvoorbeeld zeeslag heb je betere wapens die dingen maken het spel anders dan andere spellen. Soms is dat heel erg leuk maar je hebt ook minder leuke versies. Je kan als je in je eentje speelt ook de moeilijkheidsgraad instellen wat soms wel fijn is als je bijvoorbeeld begint of al iets beter bent.

Prijzen
Ook leuk is het als je na een paar spellen spullen of bekers verdient. Met spullen zoals dekens, stoelen, kapstokken en pantoffels kan je de kamer waarin je speelt aanpassen en naar de bekers kan je gewoon kijken. De bekers staan ook in je kamer maar als je ze van dichterbij wilt bekijken moet je naar bekers gaan dan kan je ook zien wat je moet doen als je de bekers wilt winnen. Ook grappig en je hoeft er geen prijzen voor te winnen de achtergronden die je kan instellen. Het zijn er best wel veel en ze zien er allemaal wel mooi uit.

Review Hasbro Familie Spellen Avond: Hier zie je zeeslag gespeeld worden.
Hier zie je zeeslag gespeeld worden.
Review Hasbro Familie Spellen Avond: Hier zie je potato man die alles presenteert
Hier zie je potato man die alles presenteert
Sfeer
Net zoals je je kamer kan veranderen met prijzen kan je ook de sfeer waarin je kamer zich afspeelt veranderen. Je kan zoal kiezen voor Jongens, Meisjes en nog een paar andere. Bij de jungle achtergrond krijg je allemaal slangen en een bomen en dieren behang maar bij de meisjes achtergrond krijg je allemaal roze net als je bij de jongens allemaal blauwe dingen krijgt.

Conclusie Hasbro Familie Spellen Avond - Nintendo Wii Review

• Leuke spelletjes
  • Leuke varianten op de spelletjes