Bestel vanavond, overmorgen in huis.

Sonic Unleashed Review

Sonic Unleashed, iets voor jou? Lees onze professionele review en je weet het in 3 minuten!

Banner Sonic Unleashed

Sonic Unleashed voelt soms aan als een trage actiegame, dat is niks voor ’s werelds snelste egel!

Sonic Unleashed is een actiespel, volledig in 3D, waarin je uiteraard speelt als Sega’s beroemde held Sonic. Zoals bij elk spel van Sonic moet je rennen door de meest prachtige en moeilijke omgevingen, dit keer over de hele wereld. Alleen, wanneer het nacht wordt, moet Sonic zich nu ook als weerwolf door levels heen slaan. Grappig gevonden! Maar is dat net zo leuk als het sprinten?

Een egel met lange poten?!
Wanneer je voor het eerst een weerwolf bent, zul je het nog wel leuk vinden. Eindelijk is iets anders! Maar na enkele levels zul je denken; wanneer is deze hel voorbij? Per land op de wereldkaart moet je drie (hele lange) weerwolflevels doen. Als weerwolf kan Sonic zijn poten uitrekken, zo kan hij bij daken komen en kan hij over ravijnen heen slingeren! Dit klinkt leuk, maar de besturing werkt soms niet echt goed, en de levels zijn heel traag, en saai om te spelen! Bovendien wanneer je (door de besturing) doodgaat, moet je bijna het hele level weer opnieuw gaan doen! En daardoor heb je op een gegeven moment bijna geen zin meer om dit spel verder te gaan spelen! De eindbazen zijn echter wel heel pittig!

Je blijft maar rennen!
Het rennen is daarentegen helemaal geweldig, er zijn zoveel geheime routes te ontdekken, je kan alle levels wel tientallen keren spelen! De nieuwe besturing is misschien even wennen, maar je kan ook met de oude vertrouwde Gamecube-controller spelen. De levels zijn allemaal best wel lang, variërend tussen de drie en zeven minuten! En origineel! (zie kader) Dus ben je, vooral als je vaak dood gaat, lang bezig om alle levels uit te spelen. En als je ze nou eenmaal uitgespeeld hebt, ga je ze vanzelf weer opnieuw spelen! Oftewel je blijft maar rennen in dit spel!

Review Sonic Unleashed: Elk level zit vol actie,er zijn bijvoorbeeld loopings en grote afdalingen!
Elk level zit vol actie,er zijn bijvoorbeeld loopings en grote afdalingen!
Review Sonic Unleashed: Chip is een zoetekauw, en het nieuwe hulpje van Sonic. Hij geeft onderweg veel tips!
Chip is een zoetekauw, en het nieuwe hulpje van Sonic. Hij geeft onderweg veel tips!
Hedgehog of Werehog?
Sonic sprint in dit spel zijn weerwolfvorm zo voorbij! Sega had veel beter alleen de daglevels in dit spel kunnen zetten! Ja, het is beslist! Ondanks ieders verwachtingen verslaat de egel de weerwolf!

Conclusie Sonic Unleashed - Nintendo Wii Review

• Rennen is beter dan ooit
  • Mooie levels
  • Gamecube-controller!
  • Weerwolf is saai!
  • Matige besturing
1670
Gameplay:6,5
Graphics:8,0
Muziek:7,0
Verhaal:7,5
7,1
© 2010 - 2024
Sonic Unleashed
Bestel vanavond, overmorgen in huis.
15.49
Sonic Unleashed Zonder Handleiding
Bestel vanavond, overmorgen in huis.
14.49
€ 11.49korting
Handleiding
Extra Sonic Unleashed review
Tweede korte review van :

0
14 jaar
Sonic Unleashed is een mooi en redelijk moeilijk spel.
Sonic Unleashed is een goed spel, waarin je Sonic the Hedgehog en Sonic the Werehog kunt zijn. Overdag race je met Sonic door de continenten van de wereld zoals een woestijncontinent en de ijsvlaktes. s’Nachts verander je in een weerwolf en kan je je armen uitrekken om zo bij geheime gebieden te komen, ook kun je monsters verslaan met je klauwen. Sonic Unleashed is een mooi en redelijk moeilijk spel. Maar misschien wat minder toegankelijk voor nieuwe spelers.
7,5

Wil je meer informatie en reviews lezen voor Sonic Unleashed? Kijk op de All-in-1-pagina van Sonic Unleashed!

7,1